Služby
Základní vedení personalistiky a mzdové agendy:
Vedení evidence osobních spisů v souladu se zákonem na ochranu osobních dat v osobních kartách (vzdělání, školení, lékařské prohlídky, předchozí zaměstnání atd.)
Poskytování informací o školení zaměstnanců (druh školení, místo, periodicita, cena, školitel, úroveň školení atd.)
Poskytování informací o lékařských prohlídkách (jednorázové, periodické, kontrola termínů prohlídek)
Řízení platových postupů zaměstnanců
Sledování přidělených pracovních pomůcek
Vytváření archivu bývalých zaměstnanců
Vytváření předem definovaných formulářů (např. pracovní smlouvy, dohody o provedení práce, dohody o pracovní činnosti, platové výměry, atd.)
Evidence a tisk personálních údajů o zaměstnancích (potvrzení o zaměstnání, podklady pro odchod do důchodu, jubilea, přepočtené stavy atd.)
Zpracování měsíční uzávěrky pro načítání údajů (započtené dny, praxe, věk)
Vytváření mzdových předpisů
Vyúčtování pojistného na zdravotní pojištění včetně částek připadajících na odběratele
Vyúčtování pojistného na sociální pojištění včetně částek připadajících na odběratele
Výpočty průměrného výdělku zaměstnanců a náhrady mzdy, případně jiné nároky zaměstnanců odvislé od průměrného výdělku v souladu s příslušnými předpisy
Na požádání odběratele nebo zaměstnance vystavení veškerých potřebných potvrzení pro finanční úřad, okresní správu sociálního zabezpečení, zdravotní pojišťovny, úřad práce, banky, atd.
Přebírání potřebných dokladů od odběratele a v případě potřeby jejich předávání dalším osobám či organizacím (OSSZ, FÚ, zdravotní pojišťovny, ÚP)
Jednání s úřady ve věcech spojených s vedením mzdové agendy, předávání měsíčních hlášení o pojistném příslušným pojišťovnám
Plnění oznamovací povinnosti vůči Inspektorátu bezpečnosti práce, zdravotním pojišťovnám a České kooperativě a.s. při sepsaném pracovním úrazu
Výpočet odvodu zákonného pojištění zaměstnanců pro případ úrazu a nemoci z povolání
Informování odběratele o všech změnách týkajících se obecně závazných předpisů vztahujících se ke mzdové agendě
Předávání měsíčních výtisků zpracovaných mezd podle dohody
Předání převodního příkazu pro mzdy včetně plné podpory internetbankingu (ze zkušenosti preferujeme tuto variantu - organizace si lépe spravuje své finanční prostředky, ale v případě zájmu jsme schopni spravovat i svěřenecký účet)
Zpracování mzdy a personální agendy v měsíci za zaměstnance:
Zpracování měsíčního výpočtu mzdy pro zaměstnance včetně zákonných srážek
Zpracování nástupu a výstupu zaměstnance:
Vypracování pracovní smlouvy a mzdového výměru
Vypracování přihlášky případně odhlášky zaměstnance pro účely zdravotního a sociálního pojištění
Vypracování výstupních dokladů zaměstnance (zápočtový list, potvrzení o době nemoci a výdělku, potvrzení o zdanitelných příjmech, evidenční list)
Zastupování společnosti, výkazy a statistiky:
Zastupování společnosti při kontrolách před úřady
Ostatní administrativní práce, výkaznictví, statistiky, tvorba předpisů a směrnic
Sestavování výkazů Škol P 1-04, zařazování zaměstnanců podle Nařízení vlády č. 251/1992 Sb.
Uzávěrkové práce:
Uzávěrkové operace
Tisk mzdových listů
Archivace dokladů včetně předávacího protokolu s dobou skartace
Roční zúčtování záloh daní ze závislé činnosti:
Provedení výpočtu ročního zúčtování zálohové daně ze závislé činnosti
Evidenční listy důchodového pojištění
Roční zpracování Evidenčních listů důchodového pojištění pro OSSZ
Poradenská činnost:
Konzultace v sídle společnosti v daných dnech a hodinách, případně po telefonické domluvě
Výčet uvedených činností samozřejmě není úplný.
Po celou dobu je naše práce kontrolována mechanismy státních úřadů (FÚ, Správy soc. zabezpečení, …) a závěrečné protokoly byly vždy bezchybné.