Služby

Základní vedení personalistiky a mzdové agendy:

  • Vedení evidence osobních spisů v souladu se zákonem na ochranu osobních dat v osobních kartách (vzdělání, školení, lékařské prohlídky, předchozí zaměstnání atd.)
  • Poskytování informací o školení zaměstnanců (druh školení, místo, periodicita, cena, školitel, úroveň školení atd.)
  • Poskytování informací o lékařských prohlídkách (jednorázové, periodické, kontrola termínů prohlídek)
  • Řízení platových postupů zaměstnanců
  • Sledování přidělených pracovních pomůcek
  • Vytváření archivu bývalých zaměstnanců
  • Vytváření předem definovaných formulářů (např. pracovní smlouvy, dohody o provedení práce, dohody o pracovní činnosti, platové výměry, atd.)
  • Evidence a tisk personálních údajů o zaměstnancích (potvrzení o zaměstnání, podklady pro odchod do důchodu, jubilea, přepočtené stavy atd.)
  • Zpracování měsíční uzávěrky pro načítání údajů (započtené dny, praxe, věk)
  • Vytváření mzdových předpisů
  • Vyúčtování pojistného na zdravotní pojištění včetně částek připadajících na odběratele
  • Vyúčtování pojistného na sociální pojištění včetně částek připadajících na odběratele
  • Výpočty průměrného výdělku zaměstnanců a náhrady mzdy, případně jiné nároky zaměstnanců odvislé od průměrného výdělku v souladu s příslušnými předpisy
  • Na požádání odběratele nebo zaměstnance vystavení veškerých potřebných potvrzení pro finanční úřad, okresní správu sociálního zabezpečení, zdravotní pojišťovny, úřad práce, banky, atd.
  • Přebírání potřebných dokladů od odběratele a v případě potřeby jejich předávání dalším osobám či organizacím (OSSZ, FÚ, zdravotní pojišťovny, ÚP)
  • Jednání s úřady ve věcech spojených s vedením mzdové agendy, předávání měsíčních hlášení o pojistném příslušným pojišťovnám
  • Plnění oznamovací povinnosti vůči Inspektorátu bezpečnosti práce, zdravotním pojišťovnám a České kooperativě a.s. při sepsaném pracovním úrazu
  • Výpočet odvodu zákonného pojištění zaměstnanců pro případ úrazu a nemoci z povolání
  • Informování odběratele o všech změnách týkajících se obecně závazných předpisů vztahujících se ke mzdové agendě
  • Předávání měsíčních výtisků zpracovaných mezd podle dohody
  • Předání převodního příkazu pro mzdy včetně plné podpory internetbankingu (ze zkušenosti preferujeme tuto variantu - organizace si lépe spravuje své finanční prostředky, ale v případě zájmu jsme schopni spravovat i svěřenecký účet)



  • Zpracování mzdy a personální agendy v měsíci za zaměstnance:

  • Zpracování měsíčního výpočtu mzdy pro zaměstnance včetně zákonných srážek



  • Zpracování nástupu a výstupu zaměstnance:

  • Vypracování pracovní smlouvy a mzdového výměru
  • Vypracování přihlášky případně odhlášky zaměstnance pro účely zdravotního a sociálního pojištění
  • Vypracování výstupních dokladů zaměstnance (zápočtový list, potvrzení o době nemoci a výdělku, potvrzení o zdanitelných příjmech, evidenční list)



  • Zastupování společnosti, výkazy a statistiky:

  • Zastupování společnosti při kontrolách před úřady
  • Ostatní administrativní práce, výkaznictví, statistiky, tvorba předpisů a směrnic
  • Sestavování výkazů Škol P 1-04, zařazování zaměstnanců podle Nařízení vlády č. 251/1992 Sb.



  • Uzávěrkové práce:

  • Uzávěrkové operace
  • Tisk mzdových listů
  • Archivace dokladů včetně předávacího protokolu s dobou skartace



  • Roční zúčtování záloh daní ze závislé činnosti:

  • Provedení výpočtu ročního zúčtování zálohové daně ze závislé činnosti



  • Evidenční listy důchodového pojištění

  • Roční zpracování Evidenčních listů důchodového pojištění pro OSSZ



  • Poradenská činnost:

  • Konzultace v sídle společnosti v daných dnech a hodinách, případně po telefonické domluvě



  • Výčet uvedených činností samozřejmě není úplný.


    Po celou dobu je naše práce kontrolována mechanismy státních úřadů (FÚ, Správy soc. zabezpečení, …) a závěrečné protokoly byly vždy bezchybné.





    Václav Miklas 2009